Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cestopisný průvodce Haliny Pawlowské Knižní podoba cestopisných reportáží, které byly vysílány před několika lety v České televizi, a sloupků v časopise Šťastný Jim. Knížka Haliny Pawlowské není průvodcem v pravém slova smyslu, není to cestovatelský deník. Nabízí vám své vzpomínky, střípky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zanzibar aneb První světový průvodce Haliny Pawlowské je 252 Kč

Výběr knih autora Halina Pawlowská

Zobrazit všechny knihy autora Halina Pawlowská
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.