Zápisník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 336 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zápisník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přináší kritickou edici deníkových záznamů, které si jako student lékařské fakulty Karlo-Ferdinandovy univerzity (1866-1872) pořizoval cestovatel Emil Holub během svých prázdninových výprav do okolí Pátku nad Ohří. Převážně německy psaný deník obsahuje podrobné informace o místní historii…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zápisník je 343 Kč

Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.