Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice - Flemr Libor. Jedním z nejdůležitějších předpokladů pro sportování a výuku tělesné výchovy je tvorba vhodných prostorových podmínek pro jejich realizaci, tedy výstavba a údržba sportovních zařízení. Mělo by být celospolečenským…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zařízení pro sport a tělesnou výchovu v České republice je 255 Kč

Výběr knih autora Libor Flemr

Zobrazit všechny knihy autora Libor Flemr
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.