Zavátá sněhem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zavátá sněhem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Zavátá sněhem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavátá sněhem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Není skladem

Zavátá sněhem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Není skladem

Zavátá sněhem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavátá sněhem koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavátá sněhem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavátá sněhem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Knihkupectví na malém městě vládne bývalý policajt Matěj a kruce má studentku Rebeku. Jejich světem jsou knížky, ale jinak nemají nic společného. Opravdu nic? Matěj kdysi Rebečina tátu usvědčil zpřepadení benzínky. Otec se teď vrací na svobodu a chce vidět dceru. Ta však zmizí a její tělo se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zavátá sněhem je 301 Kč

Výběr knih autora Martin Stručovský

Zobrazit všechny knihy autora Martin Stručovský
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.