Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem

Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
288 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv - Svoboda Karel. Další publikace z ediční řady Právo prakticky se tentokrát zaměřuje na smlouvu o úschově a o skladování (smlouvy schovací) a na smlouvu o důchodu a o výměnku (smlouvy zaopatřovací). Smlouvy zaopatřovací nejsou na rozdíl od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Závazky ze schovacích a zaopatřovacích smluv je 277 Kč

Výběr knih autora Karel Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Karel Svoboda
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.