Zavřu oči v modlitbě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zavřu oči v modlitbě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavřu oči v modlitbě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zavřu oči v modlitbě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Zavřu oči v modlitbě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavřu oči v modlitbě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zavřu oči v modlitbě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Julie Starková tentokrát na prknech, která znamenají světDo kanceláře Julie Starkové přichází zoufalá herečka Bianca Salová, kterou podle jejího tvrzení pronásleduje její mrtvý snoubenec. Předešlou noc se Bianca probudila a uviděla ho ve své ložnici a několik dní předtím se údajně vloupal do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zavřu oči v modlitbě je 325 Kč

Výběr knih autora Alex Ahndoril

Zobrazit všechny knihy autora Alex Ahndoril
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.