Zbyněk Sekal 100

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 797 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zbyněk Sekal 100 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zbyněk Sekal 100 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zbyněk Sekal 100 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
710 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tvorba Zbyňka Sekala (1923-1998) se v mnohém vymyká nejen českému, ale i světovému sochařství. Vyrůstá ze středoevropské modernistické tradice a svými východisky se dotýká principů, které jsou příznačné východní vizuální kultuře, především japonskému umění. Jen málokomu se podařilo docílit…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zbyněk Sekal 100 je 768 Kč

Výběr knih vydavatele Museum Kampa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Museum Kampa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.