Zdravé otužování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zdravé otužování koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdravé otužování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdravé otužování koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stále častěji vídáme na sociálních sítích lidi, kteří se dobrovolně sprchují studenou vodou nebo plavou uprostřed zimy v ledově chladném rybníku. Otužování se stalo fenoménem poslední doby, tato metoda je však ve skutečnosti nesmírně stará. Autorka knihy vychází nejen ze své praxe, ale také z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zdravé otužování je 216 Kč

Výběr knih autora Renata Raduševa Herber

Zobrazit všechny knihy autora Renata Raduševa Herber
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.