Zeměpis 8, 2. díl - Česká republika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 85 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zeměpis 8, 2. díl - Česká republika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnici Putování naší vlastí seznamuje žáky s naší vlastí, obyvatelstvem, hospodářstvím, zemědělstvím, průmyslem a službami. V druhé části učebnice jsou probírány jednotlivé kraje České republiky. U každého kraje je znázorněna mapa kraje, základní údaje. Na závěr každého kraje jsou uvedeny…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Učebnice

Zobrazit všechny knihy autora Učebnice
Výběr knih vydavatele Nová škola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.