Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 481 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
481 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
563 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Není skladem

Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
516 Kč
Není skladem

Krátký popis

Dyjskosvratecký úval je velmi zajímavý z hlediska přírodního i historického. Dopřejte si poněkud netradiční pohled na Židlochovicko a Pohořelicko a poznejte tento region jinak. Z nebes! PŘELET NAD PRASTARÝMI SKVOSTY Pojďte se s námi prolétnout nad zvlněnou krajinou Židlochovicka a…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Židlochovicko a Pohořelicko a okolí z nebe je 531 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Milan Paprčka, Jakub Chovan, Juraj Jankovič
Výběr knih vydavatele Malované Mapy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malované Mapy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.