Žijeme v česku, umíme česky + CD / RJ, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Žijeme v česku, umíme česky + CD / RJ, 1. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Učebnice češtiny pro cizince v ruské, anglické, vietnamské a španělské verzi. Učebnice je vhodná nejen pro samouky, ale také pro integrační centra, školy a kurzy češtiny. Vychází z dlouholeté praxe autorky s výukou češtiny jako cizího jazyka pro studenty ze všech zemí. Přístupnou a záživnou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vlaďka Kopczyková-Dobešová

Zobrazit všechny knihy autora Vlaďka Kopczyková-Dobešová
Výběr knih vydavatele Aladin agency

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aladin agency
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.