Zimní přízrak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zimní přízrak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zimní přízrak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní přízrak koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní přízrak koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní přízrak koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zimní přízrak koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spisovatel a univerzitní profesor Dale Stewart, jeden z hlavních hrdinů Simmonsova slavného hororového románu Temné léto, se po desítkách let vrací do Elm Havenu. V místě, kde prožil své dětství, nyní hodlá čerpat inspiraci pro napsání knihy o všech dobrodružstvích i děsivých věcech, které se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zimní přízrak je 325 Kč

Výběr knih autora Dan Simmons

Zobrazit všechny knihy autora Dan Simmons
Výběr knih vydavatele Fobos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fobos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.