Živé počítání 2. díl – pracovní sešit k učebnici Matematika 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 56 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Živé počítání 2. díl – pracovní sešit k učebnici Matematika 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
56 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Živé počítání 2. díl – pracovní sešit k učebnici Matematika 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
53 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit k2. dílu učebnice Matematika 1. Obsahuje dostatečné množství obrazového materiálu, cvičení a schémat kprocvičení počítání do 20. Cvičení jsou pevným základem pro návaznosti počítání s přechodem přes desítku.Pracovní sešit ŽIVÉ POČÍTÁNÍ 2. DÍL. patří k učebnici MATEMATIKA 1, 2.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Živé počítání 2. díl – pracovní sešit k učebnici Matematika 1 je 54 Kč

Výběr knih autora Zdena Rosecká

Zobrazit všechny knihy autora Zdena Rosecká
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.