Život pod víčky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život pod víčky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život pod víčky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život pod víčky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život pod víčky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Lina a Andrew žijí v Londýně. Ona pracuje jako galeristka, on jako architekt. Mohli by mít krásný život, kdyby jim do něj nevstoupilo psychické onemocnění Liny. Každý z nich se s ním pere dle svých sil a je jen otázkou času, komu dojdou dříve. Bude Lina natolik silná, aby vše překonala? A…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život pod víčky je 299 Kč

Výběr knih autora Radmila Ravenn

Zobrazit všechny knihy autora Radmila Ravenn
Výběr knih vydavatele Vydej knihu

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydej knihu
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.