Zlomená křídla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlomená křídla koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomená křídla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čistá láska se v něm pojí s průhledy k Bohu a oslava hlubokého a upřímného citu je podtržena nelítostnou společenskou kritikou. Text v režii Jindřišky Novákové čte a hudbou doplňuje Saša Rašilov. Dívku Salmu čte Klára Sedláčková.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlomená křídla je 209 Kč

Výběr knih autora Chalíl Džibrán

Zobrazit všechny knihy autora Chalíl Džibrán
Výběr knih vydavatele Audiostory

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiostory
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.