Žltí vtáci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žltí vtáci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žltí vtáci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Žltí vtáci sú Powersovým románovým debutom, za ktorý už získal niekoľko renomovaných literárnych cien: The Guardian First Book Award za najlepšiu prvotinu roka, The PEN/Hemingway Award za najlepšiu prvotinu roka v kategórii beletria, a za francúzsky preklad prestížnu cenu Prix littéraire du…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žltí vtáci je 281 Kč

Výběr knih autora Kevin Powers

Zobrazit všechny knihy autora Kevin Powers
Výběr knih vydavatele Artforum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artforum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.