Zpěv drozda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zpěv drozda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpěv drozda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpěv drozda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpěv drozda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
New York, 25. století. Lidstvo dosáhlo míru a absolutní svobody, ale ztratilo vládu nad vším, společnost je pomocí drog a duševní manipulace ovládána roboty, je degenerovaná, chybí jí touha po lásce, vědění, a odpovědnost. Lidé mají na starost jen pár věcí - vnitřní duševní rozvoj, sex, porno a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zpěv drozda je 301 Kč

Výběr knih autora Walter Tevis

Zobrazit všechny knihy autora Walter Tevis
Výběr knih vydavatele Maťa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maťa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.