Zpomal a pozoruj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zpomal a pozoruj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpomal a pozoruj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpomal a pozoruj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zpomal a pozoruj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zpomal a pozoruj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem

Zpomal a pozoruj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha je plná úžasných událostí, které se každý den v přírodě odehrávají. Některé z nich trvají dlouho, dny i týdny - například housenka, která se zakuklila a vylíhne se jako dospělý motýl, nebo veverka zahrabávající si zásoby žaludů na zimu. Jiné se stanou v pouhém okamžiku - východ…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zpomal a pozoruj je 323 Kč

Výběr knih autora Rachel Williams

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Williams
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.