Zrádná touha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zrádná touha aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Mila vždycky dělala jen to, co se od ní očekávalo. Oblékala se do společenských šatů, randila s dokonalými vysokoškoláky, a hlavně se na nic neptala. Nepokládala otázky ohledně časté nepřítomnosti svého otce, ani ohledně jeho odmítavého postoje k tomu, aby navštívila svou rodnou zem – Rusko.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Danielle Lori

Zobrazit všechny knihy autora Danielle Lori
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.