Ztracená města

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 335 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ztracená města koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená města koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená města koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ztracená města koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená města koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená města koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
356 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vítězstvím ve Velkých hrách uvedl Jack všechna čtyři legendární království v neslýchaný zmatek. Aby odvrátil nebezpečí enormních rozměrů, musí Jack splnit nemožný úkol: objevit tři ztracená města opředená legendami, a to dříve, než se sám stane kořistí nelítostných nepřátel.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ztracená města je 373 Kč

Výběr knih autora Matthew Reilly

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Reilly
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.