Ztracená ponožka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ztracená ponožka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená ponožka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená ponožka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená ponožka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracená ponožka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Najde králíček svoji ponožku? Kam se asi poděla? Není ve skříni? Co když je ve vaně? A nebo je v lese? Králíček má spoustu kamarádů, kteří mu s hledáním rádi pomohou. Taky někdy hledáš zatoulanou ponožku? Kniha je plná okýnek a překlápěcích obrázků a potěší všechny, kdo mají rádi barvy a veselí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ztracená ponožka je 249 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.