Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Lawlerova kniha je vyprovokována obtíží, kterou bolestně pociťuje řada lidí: papež František se pro ně stal obtížně srozumitelným. V úvodu knihy autor říká, že z počátku papeži velmi fandil a radoval se z něj. Postupně ale problémy narůstaly a knihu vlastně napsal pro ty, kteří podobně jako on…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ztracený pastýř - Kam papež František vede své stádo je 197 Kč

Výběr knih vydavatele Kartuzianské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartuzianské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.