Zůstaň svůj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 41 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zůstaň svůj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
41 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zůstaň svůj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zůstaň svůj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zůstaň svůj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zůstaň svůj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
40 Kč
Není skladem

Krátký popis

ÚKOL JE SNADNÝ: projít po betonovém chodníčku, který půlí trávník před školou, vystoupat nahoru po betonovém schodišti a velkými červenými dveřmi vstoupit do školy. Pro kohokoli jiného by to nebyl problém. Ale nový kluk má tajemství. Tajemství tak velké, že mu i běžné věci, jako třeba projít…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zůstaň svůj je 43 Kč

Výběr knih autora Tobly McSmith

Zobrazit všechny knihy autora Tobly McSmith
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.