Zvieracia farma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zvieracia farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Zvieracia farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvieracia farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvieracia farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvieracia farma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvieracia farma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvieracia farma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvieracia farma koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
351 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aktualizované vydanie románu Zvieracia farma je politickou satirou na revolúciu, ktorá sa vymkla z rúk. Zvieratá sa zbavia nadvlády nenávidených ľudí a zavedú si svoj vlastný režim, v ktorom si všetci majú byť rovní. Z nádherných ideálov revolúcie sa však postupne stáva nočná mora. Prasce sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zvieracia farma je 325 Kč

Výběr knih autora George Orwell

Zobrazit všechny knihy autora George Orwell
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.