Zvrhlý král

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zvrhlý král koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvrhlý král koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvrhlý král koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvrhlý král koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zvrhlý král koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvrhlý král koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvrhlý král koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mám jednoduchý plán. Dokončit školu Royal Elite a dostat se na vysněnou univerzitu. Stačí ale jediný pohled od krále školy a celý můj plán shoří na popel. Jediný pohled a zadusí mě. Jediný pohled a vynese můj rozsudek smrti. Jeho první slova promění můj život v nenapravitelný chaos. „Zničím tě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zvrhlý král je 349 Kč

Výběr knih autora Rina Kent

Zobrazit všechny knihy autora Rina Kent
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.