10 Things That Never Happened

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

10 Things That Never Happened koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

10 Things That Never Happened koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
10 Things That Never Happened koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

10 Things That Never Happened koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

10 Things That Never Happened koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

10 Things That Never Happened koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

10 Things That Never Happened koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
FAKE AMNESIA. REAL FEELINGS? REAL PROBLEMS. Sam Becker loves-or, okay, likes-his job. Sure, managing a bed and bath retailer isn't exactly glamorous, but it's good work and he gets on well with the band of misfits who keep the store running. He could see himself being content here for the long…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 10 Things That Never Happened je 243 Kč

Výběr knih autora Alexis Hall

Zobrazit všechny knihy autora Alexis Hall
Výběr knih vydavatele Sourcebooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.