Waiting for the Flood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Waiting for the Flood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Waiting for the Flood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Waiting for the Flood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Twelve years ago, I came to Oxford and fell in love with a man named Marius. He was brilliant. An artist. It was going to be forever. But then, like all beautiful things, it ended...And now, there is only silence.Quietly heartbroken, Edwin Tully lives alone in the house he used to share with…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Waiting for the Flood je 263 Kč

Výběr knih autora Alexis Hall

Zobrazit všechny knihy autora Alexis Hall
Výběr knih vydavatele Sourcebooks Casablanca

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks Casablanca
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.