100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od září 2006 pořádá evangelický farář Štěpán Hájek bohoslužby v brněnském klubu Desert. Čte z bible, káže a rozmlouvá se zajímavými hosty a k tomu hrají pozvaní muzikanti. Při příležitosti sté Bohoslužby Desert vychází mozaika kázání, rozhovorů (M. Bek, A. Elbel, A. Střížek a další) a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100× Desert - Výběr z bohoslužeb v hospodě je 261 Kč

Výběr knih autora Štěpán Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Hájek
Výběr knih vydavatele Eman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.