Anastasis. Podzimní plezíry / Vítězný blankyt / Harlekýn slova / Anastasis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anastasis. Podzimní plezíry / Vítězný blankyt / Harlekýn slova / Anastasis koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Básnická kniha, v níž umělec rozvíjí své nadání poetické skladby a uplatňuje svůj dar poezie litanické, až modlitební.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Pavel Rejchrt

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Rejchrt
Výběr knih vydavatele Eman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.