101 psích trikov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

101 psích trikov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
101 psích trikov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Toto je najväčšia a najkompletnejšia kniha o psích trikoch aká kedy vyšla. Autorkami sú trénerka Kyra Sundance a jej sučka weimarského stavača Chalcy. Táto dvojica svojimi trikmi zabáva obecenstvo po celom svete. Okrem predvádzania trikov sú Kyra a Chalcy úspešné aj v športových disciplínach.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 101 psích trikov je 327 Kč

Výběr knih autora Kyra Sundance

Zobrazit všechny knihy autora Kyra Sundance
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.