Radost z cvičení psa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Radost z cvičení psa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Radost z cvičení psa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radost z cvičení psa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radost z cvičení psa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radost z cvičení psa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radost z cvičení psa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radost z cvičení psa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kyra Sundanceová je světově uznávanou trenérkou psů a autorkou mnoha úspěšných a oceněných knih. Je nespornou autoritou v oboru, pořádá a vede četné tréninkové workshopy. Postupy, jak trénovat svého psa, jsou vysvětleny jasně, krátce a jednoduše. Každá lekce je doplněna srozumitelnými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Radost z cvičení psa je 274 Kč

Výběr knih autora Kyra Sundance

Zobrazit všechny knihy autora Kyra Sundance
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.