13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
305 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ako je možné, že niektorí ľudia dokážu byť šťastní a dosahovať úspechy, aj napriek nespočetným životným skúškam, ktorým neustále čelia? Z čoho pramení ich vnútorná vyrovnanosť a sila zvládnuť každú životnú situáciu? Nad týmito otázkami sa zamyslela aj psychoterapeutka Amy Morin, ktorá vo svojej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 13 vecí, ktoré psychicky silní ľudia nerobia je 269 Kč

Výběr knih autora Amy Morin

Zobrazit všechny knihy autora Amy Morin
Výběr knih vydavatele Eastone

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.