200 úžasných faktů o zvířatech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

200 úžasných faktů o zvířatech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

200 úžasných faktů o zvířatech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Proč bobři staví přehrady? Proč má tygr pruhy? Proč vlci v noci vyjí? V této knížce najdete 200 neuvěřitelných a zábavných informací z říše zvířat, o kterých jste možná neměli ani tušení. Zejména děti si během putování od savany po les a od žhavých pouští po ledové póly užijí spoustu zábavy a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 200 úžasných faktů o zvířatech je 329 Kč

Výběr knih autora Cristina Banfiová

Zobrazit všechny knihy autora Cristina Banfiová
Výběr knih vydavatele Drobek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Drobek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.