5minutové pohádky z divočiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

5minutové pohádky z divočiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5minutové pohádky z divočiny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

5minutové pohádky z divočiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 5minutové pohádky z divočiny - Láng Anna. „Povíš mi pohádku?“ Každý večer pokládají děti po celém světě rodičům stejnou otázku. Vyprávění je součástí rituálu, který jim pomáhá, aby se uvolnily a mohly se oddat klidnému spánku. Pohádky a bajky jsou k tomu jako stvořené – jsou plné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 5minutové pohádky z divočiny je 318 Kč

Výběr knih autora Anna Láng

Zobrazit všechny knihy autora Anna Láng
Výběr knih vydavatele Drobek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Drobek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.