2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
582 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
690 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
735 Kč
Skladem (odeslání ihned)

2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
868 Kč
Není skladem

2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
533 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mocné činy Ježíše Krista neskončily s událostmi zaznamenanými v knize Skutků. V každém dalším století pokračuje všemohoucí Bůh ve svém díle, které dnes lidé mohou poznávat, když se podívají, jak křesťané předchozích generací čelili přicházejícím výzvám. 2000 let Kristovy moci je vícesvazkové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 2000 let Kristovy moci: Doba církevních otců je 651 Kč

Výběr knih vydavatele Poutníkova četba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poutníkova četba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.