Historický komiks Jan Amos

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historický komiks Jan Amos koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Historický komiks Jan Amos koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Není skladem

Historický komiks Jan Amos koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historický komiks Jan Amos koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historický komiks Jan Amos koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdyby žil ,,učitel národů" Jan Amos Komenský v dnešní době, asi by nevznikl tento komiks. Ale jeho doba poznamenaná válkou, morovými ranami a pronásledováním se spolu s Komenského nezlomným duchem postarala o to, že Komenského život byl jedním obrovským dobrodružstvím. Řinčení zbraní, požáry,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historický komiks Jan Amos je 329 Kč

Výběr knih autora Aleš Mrázek

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Mrázek
Výběr knih vydavatele Poutníkova četba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poutníkova četba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.