24 Hours in the Viking World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

24 Hours in the Viking World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 Hours in the Viking World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
24 Hours in the Viking World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Spend 24 hours immersed in the rich and fascinating everyday lives of the Vikings.Between the infamous Lindisfarne raid in 793 CE and the Norman conquest of 1066, the peoples we know now as the Vikings became one of the most far-ranging and influential civilizations in history. The Vikings are…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 24 Hours in the Viking World je 351 Kč

Výběr knih autora Kirsten Wolf

Zobrazit všechny knihy autora Kirsten Wolf
Výběr knih vydavatele Michael O'Mara Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael O'Mara Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.