24 tvárí Billyho Milligana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 487 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

24 tvárí Billyho Milligana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
24 tvárí Billyho Milligana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 tvárí Billyho Milligana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
636 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 tvárí Billyho Milligana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
514 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 tvárí Billyho Milligana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Billy Milligan môže byť, kým chce... okrem seba. Skutočný príbeh muža bojujúceho s viacnásobnou poruchou osobnosti. Billy Milligan. Človek, ktorý nebol schopný kontrolovať svoje činy. Myseľ mu trýznilo dvadsaťštyri rôznych osobností, ktoré medzi sebou bojovali o nadvládu nad jeho telom. Tento…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 24 tvárí Billyho Milligana je 546 Kč

Výběr knih autora Daniel Keyes

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Keyes
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.