Algernon, Charlie, and I : A Writer´s Journey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Algernon, Charlie, and I : A Writer´s Journey aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Algernon, Charlie, and I : A Writer´s Journey - Keyes Daniel. In Flowers for Algernon, Daniel Keyes created an unlikely duo-a laboratory mouse and a man-who captured the hearts of millions of readers around the world. Now, in Algernon, Charlie, and I, Keyes reveals his methods of…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Daniel Keyes

Zobrazit všechny knihy autora Daniel Keyes

Zobrazit všechny knihy vydavatele Houghton Mifflin Harcourt Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.