250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod - Klatovský Karel. iPad, iPhone či iPod jsou dnes jedny z nejpopulárnějších mobilních přístrojů na světě. Uživatele si získaly díky své intuitivnosti, přívětivému rozhraní a obrovským možnostem, které nabízejí. I přesto však existuje řada…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 250 tipů a triků pro iPad, iPhone a iPod je 243 Kč

Výběr knih autora Karel Klatovský

Zobrazit všechny knihy autora Karel Klatovský
Výběr knih vydavatele Computer Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.