333 tipů a triků pro MS Office 2010

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

333 tipů a triků pro MS Office 2010 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
333 tipů a triků pro MS Office 2010 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

333 tipů a triků pro MS Office 2010 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

333 tipů a triků pro MS Office 2010 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha vám ukáže mnoho tipů a triků, jak MS Office 2010 dobře vyladit a jak využít jeho funkcí naplno. Kromě toho odhalí řadu triků, které často zůstávají utajeny.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 333 tipů a triků pro MS Office 2010 je 252 Kč

Výběr knih autora Karel Klatovský

Zobrazit všechny knihy autora Karel Klatovský
Výběr knih vydavatele Computer Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.