30 hodin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

30 hodin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 hodin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
30 hodin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 hodin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 hodin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
416 Kč
Není skladem

Krátký popis
>> „Skvělá ‚mapa‘ pro všechny, kteří nechtějí, aby jejich nápad zůstal jen v šuplíku.“— Roman Šiser, inovační manažer společnosti Škoda Auto Chcete začít podnikat, ale stále váháte? Rozšířit portfolio o nový výrobek či službu? Nebo bez rizika zjistit, kam až to může váš nápad dotáhnout?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 30 hodin je 397 Kč

Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.