Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
305 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní). Knížka obsahuje všechno, co nový táta potřebujete vědět – od vysvětlení nástrah početí, těhotenství a porodu, přes rady, jak při něm své partnerce nejlépe pomoci....

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ahoj, tati. Praktická příručka pro nové tatínky (i pro ty nevlastní) je 294 Kč

Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.