365 meditácií na každý deň v roku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

365 meditácií na každý deň v roku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha 365 meditácií na každý deň v roku predstavuje esenciu Oshových myšlienok. Krátke, ale výstižné texty obsahujú inšpiratívne myšlienky, ktoré kombinujú množstvo duchovných a filozofických tradícií a prepájajú ich s modernou psychológiou a vedou. Oshove slová sú plné pochopenia, lásky a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 365 meditácií na každý deň v roku je 330 Kč

Výběr knih autora Osho Rajneesh

Zobrazit všechny knihy autora Osho Rajneesh
Výběr knih vydavatele Eastone

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.