45 Years of 2000 AD: The Best of Gerry Finley-Day

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

45 Years of 2000 AD: The Best of Gerry Finley-Day koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
45 Years of 2000 AD: The Best of Gerry Finley-Day koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A selection of the 'Galaxy's Greatest' ideas man's most memorable work for 2000 AD, including the beloved future War strip, Rogue Trooper and a 1970s gritty reimagining of iconic British comic book character, Dan Dare.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 45 Years of 2000 AD: The Best of Gerry Finley-Day je 644 Kč

Výběr knih autora Gerry Finley-Day

Zobrazit všechny knihy autora Gerry Finley-Day
Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.