Hellman of Hammer Force: Downfall

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hellman of Hammer Force: Downfall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
337 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Hellman of Hammer Force: Downfall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the invasion of Poland in 1939 through to the fall of Berlin in 1945, Hellman of Hammer Force saw action on many fronts, and this collection contains all the hard-hitting war stories told through the eyes of Hellman which were published in Battle from 1977 through to 1978.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hellman of Hammer Force: Downfall je 367 Kč

Výběr knih autora Gerry Finley-Day

Zobrazit všechny knihy autora Gerry Finley-Day
Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.