50 Art Ideas You Really Need to Know

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 Art Ideas You Really Need to Know koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

50 Art Ideas You Really Need to Know koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
In a series of 50 accessible essays, Susie Hodge introduces and explains the central concepts that underpin Western art and design. From Romanesque to Realism, Pop Art to Pluralism, 50 Art Ideas is a complete introduction to the most important art concepts in history.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 Art Ideas You Really Need to Know je 247 Kč

Výběr knih autora Susie Hodge

Zobrazit všechny knihy autora Susie Hodge
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.