50 Big Ideas You Really Need to Know

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 Big Ideas You Really Need to Know koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

In a series of 50 accessible essays, Ben Dupre introduces and explains the central ideas of politics, philosophy, religion, economics, science, and the arts that have engaged key thinkers and leaders, from Plato to the present day.From the Big Bang to romanticism, fate to democracy, 50 Big…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 Big Ideas You Really Need to Know je 250 Kč

Výběr knih autora Ben Dupré

Zobrazit všechny knihy autora Ben Dupré
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.