Tlapková patrola - 60 zábavných aktivit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tlapková patrola - 60 zábavných aktivit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tlapková patrola - 60 zábavných aktivit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Originální tvarovaný sešit obsahuje 60 stran zábavných aktivit, omalovánek a více než 30 samolepek k dolepení. Sešitem děti provádějí kamarádi z Tlapkové patroly. Rozměr sešitu: 22 x 28 cm Vhodné od 3 let

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tlapková patrola - 60 zábavných aktivit je 84 Kč

Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele Jiří Models

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jiří Models
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.