9 Types of Difficult People: How to spot them and quickly improve working relationships

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

9 Types of Difficult People: How to spot them and quickly improve working relationships koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
469 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover how to identify the nine types of difficult people, what they do, and how to deal effectively with them.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Nick Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Nick Robinson
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.